למה כדאי לנו לטפח את איברי המין שלנו?
top of page

למה כדאי לנו לטפח את איברי המין שלנו?

עיסוי יוני ולינגם

יוני योनि - איבר המין הנשי בסנסקריט (הודית עתיקה) ופירושו - מקדש/מרחב מקודש, רחם, המקור. המרחב שהוא מקור החיים עצמם. לינגם लिङ्गम- איבר המין הגברי בסנסקריט - הודית עתיקה ופירושו - מטה אור - כוח אדיר שמסמל את האל שיווה.

הגוף שלנו צובר זכרונות במהלך החיים, וכל אירוע שחוווינו ולא עבר פרוסס רגשי מלא נשאר בגוף. כל פעם שהתכווצנו ולא הראנו את הרגשות שלנו, או שנפתחנו מי~ינית כשלא היינו מוכנים - נשאר בגוף. התאים שלנו מלאים בכל מה שעברנו בחיים האלה בגלגולים קודמים. הגוף שלנו היום עטוף בשכבות וזכרונות שרובם מודחקים ולכן קשה לנו לפעמים להיות מחוברות לסביבה, לאנשים ולפתוח את הלב רחב.

באברי המין שלנו יש רגישות אף רבה יותר לזכרונות עבר משאר הגוף. אזור זה הוא שער אנרגטי מאוד חזק, צ׳אקרת הבסיס שלנו, ממנו צומחת אנרגית החיים שלנו/האנרגיה המי~ינית, אזור שאנחנו שומרים בעיקר לעצמנו ולאהובנו. האזור הזה נאטם, נסגר ונעטף קליפות מהר יותר, כי האזור המ~יני שלנו גם מודחק בחברה שלנו. אסור לגעת באזורים האינטימיים מול אחרים, אסור להרגיש חרמנות, כל מה שמי~יני נחשב חייתי ונחות. זה גם האזור שממנו יוצאות היציאות שלנו שנחשבות בחברה ״מלוכלכים״.

כשאנחנו ילדים קטנים, כל אירוע שקרה לנו, טראומטי או רגשי וחזק מהווה פגיעה גדולה יותר, כי הדף שלנו יותר חלק. כשאנחנו גדלים יש כבר שיריון ששומר עלינו ולכן ככל שאנחנו גדלים החוויות פחות משפיעות עלינו באופן חזק ומטלטל. יכול להיות שאמא אמרה לנו לא לגעת באיבר המין מול אחרים וזה יצר כיווץ גדול ומרחק מעצמנו ומהמי~ניות שלנו

באירוע טראומטי לגוף, היה רגש שהיה צריך לצאת והגוף נעצר, נאטם, קפא, לא היתה נשימה. בעיסוי יוני או לינגם אנחנו עושים תהליך הפוך שבו לכל הרגשות יש מקום ויש עיבוד מחודש ומקודש לטראומה.

במגע מקודש רגיש ואיטי באברי המין, במגע נוכח ועם הקשבה בעיסוי יוני ולינגם בעצם נותנים לזכרונות האלו לצאת מהגוף. המגע באברי המי~ן יכול להביא להרבה עונג והתרחבות אבל גם לכאב שלא פגשנו זמן רב. המגע במקום בטוח מאפשר לכיווצי העבר לעלות ולהשתחרר, לרגשות עזים לעלות לפני השטח ולהתמיר אותם לעונג. שהגוף מביע פחד ותשוקה זה ריפוי, כי הגוף מוכן להיפתח למה שלא היה מותר בעבר.

♥ עיסוי יוני ולינגם מרפא זכרונות עבר ♥

בזמן עיסוי כזה, אנחנו גם מזרימים דם לאיבר המין, מטפחים אותו/ה, פותחים אותו/ה. זה מביא לבריאות רבה יותר, חילוף חומרים ואפשרות להוציא את כל הזכרונות והפסולת שנתקעו במקום. אזורים שלא זזים בגוף בהחלט יכולים לפתח מחלות, בעוד שיש אנרגיה שזזה היא מנקה את המערכת האנרגטית ונותנת חיוניות לאיברים האינטימיים שלנו.

נשימות טנטריות שפותחות את הגוף ותנועה של הגוף עוזרים לתזוזה האנרגטית ועוזרים לרדת מהמיינד לגוף, ולנחות בתוכו ובכך להניע את מה שתקוע. הגוף בעצמו יודע איך לעשות את העבודה הזו והוא יעשה את מה שהוא צריך כדי להביא לריפוי.

אז לחלקנו אולי מוזר לקבל עיסוי באיברי המין שלנו, כי המגע שם בדר״כ שמור רק לעצמנו בעינוג עצמי או לפרטנר/ית שלנו, אבל יש בעיסוי אינטימי ומכוון ריפוי גדול ועמוק לעצמנו ואחר כך גם לסובבים אותנו ולעולם.




207 צפיות0 תגובות
א.png
bottom of page