רפלקסולוגיה של איברי המין
top of page

רפלקסולוגיה של איברי המין

שאנחנו מדברימות על המילה רפלקסולוגיה אנחנו בדר״כ חושבים על שיטת טיפול של עיסוי רגלים עמוק שמתכתב עם אברים שונים בגופנו. אבל הסינים מצאו שיש גם רפלקסולוגיה של אברי המין שלנו. מסתבר שאברי המין שלנו, הזכריים והנקביים הם מפה של שאר אברי הגוף (ראו תמונה מצורפת). תיאוריית הרפלקסולוגיה באיברי המין גורסת כי גירוי של חלקים מסוימים באיברי המין מאזנים את הצ'י של אותו איבר. גירוי קבוע של כל האזורים הללו מעודד בריאות וחיוניות. כמו כן, הם מאמינים כי אם אזור אחד מקבל מגע לעיתים קרובות יותר, האיבר המקביל יכול להיחלש וליכולים להיווצר תסמינים פיסיים ורגשיים שליליים.


זו אחת הסיבות לקבלת עיסויים באברי המין שלנו, עיסוי יוני ולינגם (שמות של אברי המין שלנו בסנסקריט - הודית עתיקה). עיסויים שדואגים ללחוץ על נקודות רפלקסולוגיות לאורך הפין והפות, לייצר איזון ובריאות.(יש עוד סיבות רבות לבחירה בעיסוי כזה).

אזורי הרפלקסולוגיה ביוני ממופים זהה ללינגם, למעט בסדר הפוך. לפיכך, כאשר הלינגם משתלב היטב ביוני, אזורי הרפלקסולוגיה תואמים ויוצרים חיבור חזק בין שני הגופים. במהלך מעשה אהבה, כל אזורי הרפלקסלוגיה של איברי המין של גבר ואישה נמצאים במגע, ויוצרים את אחת הדרכים המיוחדות ביותר בבריאה לריפוי של כל חלקי הגוף.


חשוב לי להדגיש שהחיבור המיוחד הזה לא חייב לקרות רק בין גבר לאישה בחדירה מלאה. בין אם אתם נוגעים בבן / בת הזוג בעזרת היד, הפה או איברי המין, תהיו מודעים לאילו מהחלקים של אברי המין מופעלים יותר. הראו אחד לשני דרכים חדשות לעורר את חלקי איברי המין שלעתים קרובות מוזנחים. תחקרו דרכים חדשות לגעת באזורים שלעתים קרובות לא זוכים לתשומת לב.מודעות לרפלקסולוגיה באיברי המין מעודדת אותך לעורר את כל חלקי אברי המין שלך לשיפור הבריאות, הגשמה מינית והנאה.

ומאוד חשוב לי להוסיף, ביחסים שבין זכר לנקבה, הראש של הלינגם ברפלקסולוגיה הוא הלב, וכך גם צוואר הרחם של האישה. כך שבחדירה מלאה, לב פוגש לב, לב נפתח ללב ואהבה מתחילה לזרום. בעיני זה נותן עוד רובד עמוק למעשה אהבה ולחדירה מלאה, שצריכה להיות במודעות להשלכות לאהבה שיכולה להיפתח. לקוח מתוך האתר - https://acupressure.com/lovers/articles/genitalReflex.htm



16 צפיות0 תגובות
א.png
bottom of page